Üzleti feltételek (ÁSZF)
Általános szerződési feltételek
- Alapvető rendelkezések
- A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: "általános szerződési feltételek") a következők:
- Epadia Store s.r.o
- IČO: 54 799 457
- Adószám: SK2121791518 (adóköteles)
- székhelye: Lermontovova 911/3, 811 05, Bratislava, Szlovák Köztársaság
- E-mail: info@orient-food.hu
- Telefon: +36 304 235 977
- www: www.orient-food.hu
- (a továbbiakban: "Eladó")
- Jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák az Eladó és a www.orient-food.hu weboldalon található webes felületen (a továbbiakban: "Webáruház") található webes felületen (a továbbiakban: "Webáruház") keresztül az Eladó és az üzleti tevékenységén kívül fogyasztóként vagy üzleti tevékenységén belül adásvételi szerződést kötő természetes személy (a továbbiakban: "Vevő") kölcsönös jogait és kötelezettségeit.
- A szerződési feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződésben szereplő bármely eltérő rendelkezés elsőbbséget élvez a jelen feltételek rendelkezéseivel szemben.
- A jelen feltételek és az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre.
- Az árukra és az árakra vonatkozó információk
- Az árucikkekre vonatkozó információk, beleértve az egyes árucikkek árát és főbb jellemzőit, a webáruház katalógusában szerepelnek. Az áruk árai tartalmazzák a hozzáadottérték-adót, minden kapcsolódó díjat és az áruk visszaküldésének költségeit, ha azok jellegüknél fogva nem küldhetők vissza a szokásos postai úton. Az árucikkek árai az online áruházban való megjelenésük idejére érvényesek. Ez a rendelkezés nem zárja ki az egyedileg megállapított feltételek szerinti adásvételi szerződés megkötését.
- A webáruház katalógusában elhelyezett áruk bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezen áruk tekintetében.
- Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekről az online áruházban tájékoztatást adunk. Az online áruházban feltüntetett áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó információk csak abban az esetben érvényesek, ha az árukat a Szlovák Köztársaság területén belül szállítják.
- Az áru vételárára vonatkozó kedvezmények nem kombinálhatók egymással, kivéve, ha az Eladó és a Vevő másként nem állapodik meg.
III. Az adásvételi szerződés megrendelése és megkötése
- Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban a vevőnél a távoli kommunikációs eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a vevő maga viseli. Ezek a költségek nem térnek el az alapdíjtól.
- A vevő az árut a következő módon rendeli meg:
- az ügyfélfiókján keresztül, ha korábban már regisztrált az online áruházban,
- a megrendelőlap kitöltésével regisztráció nélkül.
- A megrendelés leadásakor a vevő választja ki az árut, az áru darabszámát, a fizetési módot és a szállítási módot.
- A megrendelés elküldése előtt a vevőnek lehetősége van ellenőrizni és módosítani a megrendelésben megadott adatokat. A Vevő a megrendelést a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva küldi el az Eladónak A megrendelésben megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon szereplő valamennyi kötelező adat kitöltése, valamint a Vevő megerősítése, hogy a jelen általános szerződési feltételeket megismerte.
- Az Eladó a megrendelés kézhezvételét követően azonnal visszaigazolást küld a Vevőnek a megrendelés kézhezvételéről a Vevő által a megrendeléskor megadott e-mail címre. Ez a visszaigazolás automatikus, és nem minősül szerződéskötésnek. A visszaigazoláshoz csatolni kell az Eladó mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit. Az adásvételi szerződés csak akkor jön létre, ha az eladó a megrendelést megkapta. A megrendelés beérkezéséről szóló értesítés a vevő e-mail címére érkezik. / Az Eladó a megrendelés kézhezvételét követően azonnal elküldi a Vevőnek a megrendelés kézhezvételéről szóló visszaigazolást a Vevő által a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre. Ez a visszaigazolás a szerződés megkötésének minősül. A visszaigazoláshoz csatolni kell az Eladó mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit. Az adásvételi szerződés az Eladó által a Vevő e-mail címére küldött megrendelés visszaigazolásával jön létre.
- Amennyiben a megrendelésben meghatározott bármelyik követelmény nem teljesíthető, az Eladó a Vevő e-mail címére módosított ajánlatot küld a Vevőnek. A módosított ajánlatot az adásvételi szerződés új ajánlatának kell tekinteni, és az adásvételi szerződés ebben az esetben azzal jön létre, hogy a Vevő megerősíti az ajánlat elfogadását az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címére.
- Az Eladó által elfogadott valamennyi megrendelés kötelező érvényű. A Vevő a megrendelést mindaddig visszavonhatja, amíg a Vevő nem kap értesítést arról, hogy az Eladó elfogadta a megrendelést. A Vevő a megrendelést az Eladó telefonszámán vagy az Eladó e-mail címére küldött elektronikus üzenetben mondhatja le, mindkettő a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak szerint.
- Abban az esetben, ha az Eladó részéről nyilvánvaló technikai hiba történik az áru árának az online áruházban vagy a rendelési folyamat során történő feltüntetésében, az Eladó nem köteles az árut a Vevőnek ezen a nyilvánvalóan hibás áron szállítani, még akkor sem, ha a Vevőnek a jelen Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően automatikus visszaigazolást küldtek a megrendelés átvételéről. Az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a hibáról, és a Vevő e-mail címére módosított árajánlatot küld a Vevőnek. A módosított ajánlatot új adásvételi szerződés tervezetnek kell tekinteni, és az adásvételi szerződés ebben az esetben a Vevő által az Eladó e-mail címére küldött átvételi visszaigazolással jön létre.
- Ügyfélfiók
- Az online áruházban történt regisztráció alapján a vevő hozzáférhet az ügyfélfiókjához. A ügyfélfiókjából a vevő árut rendelhet. A Vevő regisztráció nélkül is rendelhet árut.
- A vásárló a vásárlói fiók regisztrációjakor és az árubeszerzéskor köteles a valóságnak megfelelő és valós adatokat megadni. A vásárló köteles a felhasználói fiókban megadott adatokat frissíteni, ha azokon bármilyen változást eszközöl. A vevő által az ügyfélfiókban és az árubeszerzéskor megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti.
- Az ügyfélfiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. A Vevő köteles az ügyfélfiókjához való hozzáféréshez szükséges információk bizalmasan kezelni. Az Eladó nem vállal felelősséget az ügyfélfiókkal való visszaélésért harmadik személyek által.
- A Vevő nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze az ügyfélfiók használatát.
- Az Eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen abban az esetben, ha a Vevő hosszabb ideig nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésben és a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségeit.
- A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül áll folyamatosan rendelkezésre, különösen az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása, illetve harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása miatt.
- Fizetési feltételek és áruszállítás
- Az áru árát és az adásvételi szerződés alapján az áru szállításával kapcsolatos költségeket a vevő a következő módokon fizetheti meg:
- átutalás az Eladó bankszámlájára 11600006-00000000-99415448, SWIFT: GIBAHUHBXXX Bank: Erste Bank Hungary Zrt.
- készpénzmentes hitelkártyával
- átutalással az eladó számlájára egy fizetési kapun keresztül
- utánvétellel az áru átvételekor,
- A Vevő a vételárral együtt köteles az Eladónak megfizetni az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket a szerződés szerinti összegben. Hacsak az alábbiakban kifejezetten másként nem rendelkezünk, a vételár tartalmazza az áru kiszállításának költségeit is.
- Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő. Nem készpénzes fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 5 napon belül esedékes.
- Fizetési kapun keresztül történő fizetés esetén a Vevő köteles követni az adott elektronikus fizetési szolgáltató utasításait.
- Nem készpénzes fizetés esetén a Vevő vételárfizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor az adott összeg az Eladó bankszámláján jóváírásra kerül.
- Az Eladó nem kér a Vevőtől előleget vagy más hasonló fizetséget. A vételárnak az áru szállítása előtti megfizetése nem minősül foglalónak.
- Az adóregisztrációról szóló törvény szerint az eladó köteles készpénzátvételi elismervényt kiállítani a vevőnek. Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett értékesítést az adóügyi ügyintézőnél online regisztrálni, technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
- Az árut átadják a vevőnek:
- a vevő által a megrendelésben megadott címre
- a feladóhivatalon keresztül a vevő által megjelölt feladóhivatal címére,
- az Eladó telephelyén történő személyes átvétellel.
- A szállítási mód kiválasztása a rendelési folyamat során történik.
- Az áru szállítási költségét a szállítás módjától és az áru átvételétől függően a Vevő megrendelése és az Eladó megrendelés visszaigazolása tartalmazza. Abban az esetben, ha a szállítási mód a Vevő külön kérésére kerül elrendelésre, a Vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.
- Ha az Eladó az adásvételi szerződés alapján köteles az árut a Vevő által a megrendelésben megadott helyre szállítani, a Vevő köteles az árut a szállításkor átvenni. Ha a Vevő oldalán felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell leszállítani, a Vevő köteles megfizetni az áru ismételt leszállításával kapcsolatos költségeket, illetve az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.
- Az áru fuvarozótól való átvételekor a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén azonnal értesíteni a fuvarozót. Amennyiben a csomagoláson olyan sérülések keletkeznek, amelyek a szállítmányba való illetéktelen behatolásra utalnak, a Vevő nem veheti át a szállítmányt a fuvarozótól.
- Az Eladó adóigazolást - számlát - állít ki a Vevő részére. Az adóigazolást a Vevő e-mail címére küldi el./Az adóigazolást a leszállított áruhoz csatolja.
- A vevő az áru tulajdonjogát az áru teljes vételárának kifizetésével, beleértve a szállítási költséget is, de nem az áru átvételét megelőzően szerzi meg. Az áru véletlen elvesztéséért, megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért való felelősség az áru átvételének időpontjában, vagy abban az időpontban száll át a vevőre, amikor a vevő köteles lett volna az árut átvenni, de ezt az adásvételi szerződés megszegésével elmulasztotta.
- A szerződéstől való elállás
- Az üzleti tevékenységén kívül fogyasztóként adásvételi szerződést kötött vevőnek joga van indokolás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől.
- Az elállási időszak 14 nap
- az áru átvételének időpontjától,
- az utolsó áruszállítás átvételének időpontjától, ha a szerződés tárgya többféle áru vagy több rész szállítása
- az első áruszállítás átvételének időpontjától, ha a szerződés tárgya rendszeresen ismétlődő áruszállítás.
- A vevő nem állhat el az adásvételi szerződéstől:
- a szolgáltatásnyújtásról, ha azt az elállási határidő lejárta előtt az eladó előzetes kifejezett hozzájárulásával végezték el, és az eladó a szerződés megkötése előtt értesítette a vevőt arról, hogy ilyen esetben nincs joga elállni a szerződéstől, és ha a szolgáltatást teljes mértékben teljesítették,
- olyan áruk vagy szolgáltatások nyújtása, amelyek ára az eladó akaratától független pénzpiaci ingadozásoktól függ, és amelyek az elállási időszak alatt is bekövetkezhetnek,
- olyan alkoholtartalmú italok szállítására, amelyek árában a szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelyeket csak harminc nap elteltével lehet leszállítani, és amelyek ára az eladó akaratától független piaci ingadozásoktól függ,
- a vevő kívánságaihoz igazított áruk, egyedi gyártású áruk vagy kifejezetten egy vevőnek szánt áruk szállítása esetén,
- a romlandó áruk és az olyan áruk szállítására, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően visszafordíthatatlanul összekeveredtek más árukkal,
- olyan lezárt csomagolású áruk szállítása, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak a visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a szállítást követően megsérült,
- hangfelvételek, képfelvételek, hang- és képfelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek szállítása esetén, ha azokat védőcsomagolásban adják el, és a vevő kicsomagolta a csomagolást,
- újságok, időszaki kiadványok vagy magazinok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződés szerinti értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,
- az elektronikus tartalom nem tárgyi adathordozón történő szolgáltatása esetén, ha az elektronikus tartalom szolgáltatása a vevő kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a vevő kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kinyilvánításával elveszíti az elállás jogát,
- a 102/2014 sz. törvény 7. szakaszának (6) bekezdésében említett egyéb esetekben. a távollevők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás esetén a fogyasztóvédelemről szóló, módosított rendelet szerint.
- Az elállási határidő betartásához a vevőnek az elállási határidőn belül el kell küldenie az elállási nyilatkozatot.
- Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által rendelkezésre bocsátott elállási nyilatkozat mintáját használhatja. A Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállást az Eladó jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címére vagy kézbesítési címére kell elküldenie. Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a nyomtatvány kézhezvételét a Vevőnek.
- A szerződéstől elállt vevő köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az eladónak. A vevő viseli az áru Eladónak történő visszaküldésének költségeit, még akkor is, ha az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza a szokásos postai úton.
- Ha a Vevő eláll a Szerződéstől, az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a Szerződéstől való elállást követő 14 napon belül köteles a Vevőtől kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költséget is, a Vevőnek ugyanilyen módon visszafizetni. Az Eladó csak akkor téríti meg a Vevőnek más módon, ha a Vevő ehhez hozzájárul, és ha az Eladónál nem merülnek fel további költségek.
- Ha a Vevő az Eladó által felajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó a Vevőnek az Áruk szállítási költségét a felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben téríti meg.
- Ha a Vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az Eladó nem köteles a Vevőnek visszafizetni a kapott pénzt, mielőtt a Vevő az Árut átadta volna az Eladónak, vagy bizonyította volna, hogy az Árut elküldte az Eladónak.
- A Vevőnek az árut sértetlenül, kopásmentesen és szennyeződésmentesen, valamint lehetőség szerint eredeti csomagolásban kell visszaküldenie az Eladónak. Az Eladó jogosult az áru sérülése miatti kártérítési igényt egyoldalúan beszámítani a Vevőnek a vételár visszatérítésére vonatkozó követelésébe.
- Az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől a készlet eladása, az áru elérhetetlensége miatt, vagy ha az áru gyártója, importőre vagy beszállítója beszüntette az áru gyártását vagy importját. Az Eladó erről haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a megrendelésben megadott e-mail címen keresztül, és az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül a Vevőtől a szerződés alapján kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költséget is, ugyanilyen módon, vagy adott esetben a Vevő által meghatározott módon visszatéríti.
VII. Hibás teljesítésből eredő jogok
- Az Eladó felelős a Vevővel szemben azért, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen azért felel a vevővel szemben, hogy az áru átvételének időpontjában a vevő az árut átvette:
- az áru rendelkezik a felek által megállapított jellemzőkkel, megállapodás hiányában pedig az eladó vagy a gyártó által leírt jellemzőkkel, illetve azokkal a jellemzőkkel, amelyeket a vevő az áru jellegére tekintettel és az eladó reklámja alapján elvárhatott,
- az áru alkalmas arra a célra, amelyre az eladó szerint használni kell, vagy amelyre az ilyen jellegű árukat általában használják,
- az áruk megfelelnek az elfogadott minta vagy minta minőségének vagy kivitelezésének, ha a minőséget vagy kivitelezést az elfogadott minta vagy minta alapján határozták meg,
- az áruk megfelelő mennyiségben vagy súlyban vannak, és
- az áruk megfelelnek a jogszabályi követelményeknek.
- Ha a hiba a Vevő általi átvételtől számított hat hónapon belül válik nyilvánvalóvá, az árut úgy kell tekinteni, hogy az átvételkor hibás volt. A vevő jogosult a fogyasztási cikkeknél az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül fellépő hiba esetén a jogok érvényesítésére. Ez a rendelkezés nem vonatkozik az alacsonyabb áron eladott árukra olyan hiba miatt, amelyért az alacsonyabb árat kikötötték, az áruk szokásos használatból eredő elhasználódására, használt árukra olyan hiba miatt, amely megfelel annak a használati vagy elhasználódási foknak, amellyel az áru a vevő általi átvételkor rendelkezett, vagy ha ez az áru jellegéből nyilvánvaló.
- Hiba esetén a Vevő reklamációt nyújthat be az Eladóhoz, és követelheti:
- ha olyan hibáról van szó, amelyet ki lehet javítani:
- a hibás áruk ingyenes eltávolítása,
- az árut új árura cserélni,
- ha olyan hibáról van szó, amely nem orvosolható:
- ésszerű kedvezményt a vételárból,
- eláll a szerződéstől.
- A vevőnek joga van elállni a szerződéstől,
- ha az áru olyan hibával rendelkezik, amely nem orvosolható, és amely megakadályozza, hogy az árut megfelelően hibátlanként használják,
- ha az áru a javítást követően a hiba vagy hibák megismétlődése miatt nem használható megfelelően,
- ha az árut nagyszámú hiba miatt nem tudja megfelelően használni.
- Az Eladó köteles a követelést bármely olyan telephelyen elfogadni, ahol a követelés elfogadása lehetséges, esetleg a székhelyen vagy a telephelyen is. A fogyasztó az eladó által kijelölt személynél is benyújthatja panaszát. Ha a fogyasztó panaszát az eladó által kijelölt személy kezeli, ez utóbbi a panaszt csak a javított áru átadásával kezelheti, ellenkező esetben a panaszt az eladónak kell továbbítani kezelésre. Az eladó köteles a Vevő részére írásbeli igazolást kiállítani arról, hogy a Vevő mikor élt a jogával, mi a panasz tartalma és a panasz kezelésének milyen módját kéri a Vevő, valamint igazolást a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról, beleértve a javítás igazolásával és a javítás időtartamával, vagy a panasz elutasításának írásbeli indoklásával.
- Ha a fogyasztó reklamációt nyújt be, az eladó vagy az általa megbízott alkalmazott vagy kijelölt személy köteles a fogyasztót a hibás teljesítésből eredő jogairól tájékoztatni. A fogyasztó döntése alapján, hogy a hibás teljesítésből eredő jogai közül melyiket érvényesíti, az eladó vagy az általa megbízott alkalmazott vagy kijelölt személy köteles haladéktalanul, összetett esetekben legkésőbb az igény bejelentésétől számított három munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának összetett műszaki felmérése szükséges, legkésőbb az igény bejelentésétől számított 30 napon belül meghatározni az igény kezelésének módját. A reklamáció kezelési módjának meghatározását követően a reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, azonnal el kell intézni, indokolt esetben a reklamáció később is intézhető. A reklamáció feldolgozása, beleértve a hiba elhárítását is, azonban nem tarthat tovább a reklamáció időpontjától számított 30 napnál. E határidő lejárta lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől, vagy joga van az árut új árura cserélni. A reklamáció időpontjának az a pillanat tekintendő, amikor a Vevő szándéknyilatkozata (a hibás teljesítés jogának gyakorlása) az Eladó felé megtörténik.
- Az Eladó a reklamáció eredményéről legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül írásban tájékoztatja a Vevőt.
- A hibás teljesítésből eredő jog nem illeti meg a vevőt, ha a vevő a dolog átvétele előtt tudta, hogy a dolog hibás, vagy ha a vevő maga okozta a hibát.
- Megalapozott igény esetén a Vevő jogosult a követeléssel kapcsolatban ésszerűen felmerült költségek megtérítésére. A Vevő ezt a jogát a jótállási idő lejártát követő egy hónapon belül gyakorolhatja az Eladónál.
- A Vevő választhat a reklamáció módjáról és annak kezeléséről, ha több lehetőség van.
- A szerződő felek jogait és kötelezettségeit a hibás teljesítésből eredő jogok tekintetében a módosított Polgári Törvénykönyvről szóló 40/1964. sz. törvénycikk 499-510., 596-600. és 619-627. szakasza, valamint a módosított 250/2007. sz. törvénycikk a fogyasztóvédelemről szabályozza.
- A felek egyéb jogait és kötelezettségeit az Eladó hibákért való felelősségével kapcsolatban az Eladó Reklamációs Szabályzata szabályozza.
VIII. Szállítás
- A Felek minden írásbeli levelezést elektronikus levélben is eljuttathatnak egymáshoz.
- A Vevő köteles a levelezést az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címre eljuttatni. Az Eladó a Vevőnek a Vevő ügyfélszámlájában vagy megrendelésében megadott e-mail címre kézbesíti a levelezést.
- Peren kívüli vitarendezés
- A fogyasztónak jogában áll az eladóhoz fordulni jogorvoslatért, ha elégedetlen azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. 2. A fogyasztónak joga van alternatív (peren kívüli) vitarendezési kérelmet benyújtani egy alternatív vitarendezési szervhez, ha az eladó az előző mondat szerinti kérelemre nemleges választ adott, vagy ha az eladó a feladás napjától számított 30 napon belül nem válaszolt rá. Ez nem érinti a fogyasztónak a bírósághoz forduláshoz való jogát.
- Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet illetékes, székhelye: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, azonosító száma: 17 331 927, amely a fenti célból a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Központi Felügyelet, Nemzetközi Kapcsolatok és Alternatív Vitarendezés Főosztálya, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, vagy elektronikus úton a ars@soi.sk vagy a adr@soi.sk címen érhető el. Internetcím: https://www.soi.sk/. Az Eladó és a Vevő között az adásvételi szerződés alapján felmerülő viták rendezésére a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható.
- Az Európai Fogyasztói Központ Szlovák Köztársaság, székhelye: Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetes címe: http://esc-sr.sk/ a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) szerinti kapcsolattartó.
- Az Eladó jogosult az árukat kereskedelmi engedély alapján értékesíteni. A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében a Kereskedelmi Vállalkozási Főosztály illetékes Kerületi Hivatala végzi. A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hivatal többek között felügyeli a 250/2007 sz. törvénynek való megfelelést. a fogyasztóvédelemről szóló, módosított jogszabályoknak való megfelelést.
- Záró rendelkezések
- Az Eladó és a Vevő közötti minden megállapodásra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Ha az adásvételi szerződéssel létesített kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező jogszabályok szerinti jogait.
- Az Eladót a Vevővel szemben nem kötik a 250/2007. sz. törvény értelmében vett magatartási kódexek. a fogyasztóvédelemről szóló, módosított rendelet értelmében.
- Az Eladó weboldalának minden joga, különösen a tartalom szerzői jogai, beleértve az oldal elrendezését, a fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az Eladót illetik. Tilos a honlapot vagy annak bármely részét az Eladó engedélye nélkül másolni, módosítani vagy más módon felhasználni.
- Az Eladó nem vállal felelősséget a webáruházban harmadik fél beavatkozásából vagy rendeltetésellenes használatából eredő hibákért. 5. A Vevő a webáruház használata során nem alkalmazhat olyan eljárásokat, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé teszi számára vagy harmadik személyeknek, hogy a webáruházat alkotó szoftverekbe vagy egyéb összetevőkbe beavatkozzanak vagy azokat jogosulatlanul használják, illetve a webáruházat vagy annak részeit vagy szoftvereit a céljával vagy rendeltetésszerű használatával ellentétes módon használják.
- Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az Eladó elektronikus formában archiválja, és az nem nyilvános.
- Az Eladó megváltoztathatja vagy kiegészítheti az Általános Szerződési Feltételek szövegét. Ez a rendelkezés nem érinti a feltételek előző változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
- Az elállási nyilatkozat mintája a feltételekhez csatolva található.
Ezek a feltételek 2023.1.6-án lépnek hatályba.